13.02.2008

ÇİÇEKLERİN DİLİ

Arkadaşlar sevğililer gününde alacagınız çiçeğin anlam ve manasını bilmek istermisiniz bakalım neymiş bu güzelliklerin anlamları


ÇİÇEKLERİN DİLİ

Açelya: Gerçek şu ki, her şey bitti
Akasya: Seni beğeniyorum
Beyaz Akasya: Bizimki temiz sevgi, belki biraz arkadaşça
Ardıç: Seni koruyacağım.
Çan Çiçeği: Aşkımıza sadakatle bağlıyım.
Çin Gülü: Zarif ve güzelsin
Çuha Çiçeği: Çok güzelsin
Fulya: Sevgilim, geri dön
Gardenya: Beni unutma, gerçek aşkımsın.
Gelin Çiçeği: Mutlu olabiliriz
Pembe Gül: Arkadaşımsın
Kırmızı Gül: Seni seviyorum
Kırmızı Gül Goncası: Genç ve güzelsin
Hanımeli: Sana bağlılığım sonsuza dek sürecek
Hercai Menekşe: Aklımı meşgul ediyorsun, ama bundan şikayetçi değilim.
Kaktüs: Aşkımız için zorluklara katlanmalıyız
Kamelya: Kusursuz bir aşıksın
Kırmızı Karanfil: Kalbimi kırdın
Pembe Karanfil: Seni unutmayacağım
Kırçıllı Karanfil: Üzgünüm, ama bitmek zorunda
Krizantem: Beni hayal kırıklığına uğrattın
Kırmızı Lale: Aşkımı itiraf etmek istiyorum
Mor Leylak: İlk görüşte sana aşık oldum
Mavi Menekşe: Düşüncelerimi zaptettin
Mimoza: Fazla alıngansın
Orkide: Çok güzel ve özelsin
Papatya: Temiz kalbin simgesi
Petunya: Umudunu yitirme
Portakal: Ben de seni seviyorum
Sardunya: İçin rahat olsun, her zaman yanındayım
Yasemin: Güzel ve çekicisin
Zambak: Seni neşeli ve nazik buluyorum

Hiç yorum yok: